Details
U kunt bij ons online uw maaltijd bestellen door middel van onze eigen website welke is ontwikkeld door FoodNu. Je kunt de hele menukaart inkijken en jouw favoriete gerechten met een klik in je winkelmandje stoppen. Er zijn meerdere betaalmethodes, zodat je zowel online als contant aan de deur kunt betalen. Één ding is zeker, je hoeft de bank niet af voor je bestelling. Behalve om de deur open te doen natuurlijk.
707 Reviews
4.5 van 5 sterren
Anoniem
- 3 dagen geleden afgehaald -
Jammer dat het bij het invoeren van de bestelling niet duidelijk werd dat er ca. een half uur moest worden gewacht.
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
Christian Scholten
- 3 dagen geleden afgehaald -
Veel te druk verkeerde tijdsindicatie mail bij bestelling waardoor eten al lang klaar stand en dus bijna koud was chaotisch restaurant
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
Dennis Van Der Veer
- 3 dagen geleden afgehaald -
Het smaakte weer heerlijk
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
R S Kunst
- 5 dagen geleden afgehaald -
Doorgaan zo. Prima
Anoniem
- 8 dagen geleden afgehaald -
Janet Kamphuis
- 10 dagen geleden bezorgd -
Snelle en nette bezorging
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Thea Amtink Kors
- 10 dagen geleden afgehaald -
Hennie Stokkink
- 10 dagen geleden afgehaald -
Truus Eitens
- 16 dagen geleden afgehaald -
Het eten smaakte heerlijk. Helaas was de soep te koud.
A C Vlaanderen
- 19 dagen geleden afgehaald -
Ik kreeg nu een nasi
rames kota raja, die ik niet besteld had. Vorige keer was er veel kip in de nasi rames gemengd, nu niet, was alleen witte rijst
Chris Wenneker
- 20 dagen geleden afgehaald -
Bestelling op tijd klaar, vriendelijke bediening en de porties waren ruim voldoende
Jos Nieuwendijk
- 23 dagen geleden bezorgd -
Perfecte Chinese maaltijd, op vakantiepark bezorgd. Super!
Anoniem
- 23 dagen geleden afgehaald -
Heerlijk gegeten!
Lindeboom
- 26 dagen geleden bezorgd -
Jammer dat het 20 min. voor de afgesproken tijd bezorgd werd.
Henny
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Het smaakte weer heerlijk.
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Lekker eten
Nynke De Kant
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
De loempia s met rundvlees hadden vele stukken vet .
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Het eten werd netjes en vriendelijk op tijd gebracht en zoals atlijd was het lekker.
Sylvia Van Velzen
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Was 40 minuten telaat en het eten was koud
Ellie En Bert Wittenberg
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Zoals gewoonlijk weer ontzettend lekker en goed verzorgd.
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
Stoffer Tent
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Snelle levering van heerlijk eten door een vriendelijke bezorger
Janine Van Der Zee
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Heel snel bezorgd en goed verpakt. Prima eten.
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Gerard Wesseldijk
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Geen opmerkingen
?
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
Dick Halfman
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
De soep was niet warm, lauw.
Maar de rest was prima, over het algemeen kon het iets warmer.
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Roelof Pelgrum
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Heerlijk gegeten, vlotte levering van de bestelling. Top.
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
lekker verse ingredienten
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
Rein Anspach
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Prima hoeveelheid eten voor de prijs en allemaal heel smakelijk! Dankjulliewel (:
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Chris Wenneker
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Smaakvol en ruim voldoende om er nog een keer van te eten
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Heerlijk gegeten
Beshoy Anous
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Jan Willem Ilsink
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Cesar Versloot
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Rijst was erg nat sorry
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Andre Kettelarij
- 3 maanden geleden afgehaald -
Was weer heerlijk
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
Henk Ooijman
- 3 maanden geleden afgehaald -
Bras Uithol
- 3 maanden geleden bezorgd -
Voor 55jaar getrouwd super bezorging leuk gedaan alles tip top
Anoniem
- 3 maanden geleden bezorgd -
Michel Klein Wiecherink
- 3 maanden geleden bezorgd -
M E Bloch
- 3 maanden geleden bezorgd -
De bestelling kwam veel te laat, was koud.
Kortom zeer teleurstellend tegen een prijs waarbij elk zakje doorberekend wordt.
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Anoniem
- 3 maanden geleden bezorgd -
Bestellen ging soepel, netjes een bericht met verwachte duur.
Eten viel qua hoeveelheid flink tegen, normaal gesproken volle bakken, dit keer toch duidelijk minder. En helemaal geen kroepoek, dat was toch jammer...
Anoniem
- 3 maanden geleden bezorgd -
Het eten was precies 32 graden toen het gebracht werd. Doordat het zo koud was, smaakte het nergens naar. Dit was de derde slechte ervaring achter elkaar. Voor ons na jaren geen Kota radja meer.
Christian Besselink
- 3 maanden geleden bezorgd -
Mis de kroepoek
Bartholomeus
- 4 maanden geleden afgehaald -
Altijd heerlijk!
Ellie En Bert Wittenberg
- 4 maanden geleden afgehaald -
Altijd goed verzorgd en lekker
En heel erg vriendelijk
Anoniem
- 4 maanden geleden afgehaald -
Andriessen
- 4 maanden geleden afgehaald -
Anoniem
- 4 maanden geleden bezorgd -
Poah, da wa goe etten
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Danny De Rijk
- 4 maanden geleden bezorgd -
Prima zoals gewoonlijk.
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd