( 1727 reviews )

Pizzeria De Essen

Italiaans
Kloosterland 7, Oldenzaal, Overijssel.
Zoek

BESTEL NU

Openingstijden

  • Maandag Gesloten
  • Dinsdag 16:00 - 20:45
  • Woensdag 16:00 - 20:45
  • Donderdag 16:00 - 20:45
  • Vrijdag 16:00 - 20:45
  • Zaterdag 16:00 - 20:45
  • Zondag 16:00 - 20:45

Details

Pizzeria De Essen en al haar medewerkers heten u van harte welkom op onze website. Een familierestaurant waar u met vrienden, kennissen en uw gezin heerlijk kunt genieten van verschillende Italiaanse culinaire specialiteiten! Ook aan de kinderen is gedacht met een speciale kindermenu. Het spreekt voor zich dat klanttevredenheid net zo belangrijk is als de gerechten en natuurlijk ook de hygiene! Voor vragen en wensen kunt u altijd bij ons terecht, in Pizzeria De Essen is bijna alles mogelijk. Wij bezorgen onze specialiteiten ook bij u thuis (zie openingstijden).
1727 Reviews

4.3 van 5 sterren

Rudi Eidhof

- 5 dagen geleden afgehaald -

Prima , de tostigezond was ook weer vanouds , die is een paar keer minder dat alles er niet tussen zat toen stond de eigenaar ook niet erachter , verder top👍

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Lisette Van Amelsvoort

- 5 dagen geleden bezorgd -

Als altijd...heerlijk!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Danielle Van Niekerk

- 8 dagen geleden afgehaald -

Super en klant vriendelijke


Anita Wiggers

- 13 dagen geleden afgehaald -

Anoniem

- 13 dagen geleden bezorgd -

Snelle levering

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Angelo Meesters

- 15 dagen geleden bezorgd -

👌🏼


Anoniem

- 20 dagen geleden afgehaald -

Anoniem

- 26 dagen geleden afgehaald -

Lekker maar wel aan de zoute kant.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Nikki Van Heeswijk

- 27 dagen geleden afgehaald -

Het was lekker en snel klaar

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Sabine Ter Halle

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Lekker gegeten en snel bezorgd

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Het eten was goed en een aardige bezorger

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Marlon Evers

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Stokbrood met kruidenboter besteld voor 5 euro, wordt het geleverd zonder kruidenboter.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Porsie groot leek wel klein bakje , voor geld mag je wat verwachten lijkt me

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Louise

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Snelle levering lekker eten alleen jammer dat de kruidenboter die ik besteld had er niet bij zat maar kan gebeuren verder alles oké


Grijsen

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Altijd lekker!


Peter Horst

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Er zaten geen pita broodjes bij de familie schotel Turkse brood was hard en oud niet wat we gewend zijn

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Zeer late levering

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Pizza was lekker van smaak maar erg dun en daardoor slap


Danielle Van Niekerk

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Nvt


Gerda Nijkamp

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Was erg lekker


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Pauline Kassenberg

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Snellers

- 3 maanden geleden bezorgd -

De bestelling was er al om 17.40 uur. Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Danny Behrens

- 3 maanden geleden afgehaald -

Danielle Van Niekerk

- 3 maanden geleden bezorgd -

Goed bezorg en het was heerlijk de pizzeria's Top


Sigrid Snippert

- 3 maanden geleden bezorgd -

Altijd lekker én snel bezorgd!


Scheffer

- 3 maanden geleden bezorgd -

Snel bezorgd en heerlijk gegeten

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Wederom top! Bezorger was op tijd, pizza's waren gesneden zoals gevraagd


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

snel geleverd en nog warm


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Beide pizza waren helaas niet gesneden zoals gevraagd. Verder alles wel oké..

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Bestellen regelmatig maar geef nooit een beoordeling. Maar die is altijd top. Goed en lekker eten veelvariaties en altijd superheet aangeleverd. Top blijf vooral zo doorgaan.


Anoniem

- 3 maanden geleden afgehaald -

Voor de grote shoarma met kaas! Vond ik het heel erg matig kwa hoeveelheid vlees! Voor de rest was het prima.


Rudi Eidhof

- 3 maanden geleden afgehaald -

Liesbeth Postma

- 3 maanden geleden bezorgd -

Marja Oude Engberink

- 4 maanden geleden bezorgd -

Jaap Dubbeldam

- 4 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Het was perfect van smaak! Precies op tijd geleverd en de namen van de pizza's op de doos geschreven zoals gevraagd. TOP


Richard Roelink

- 4 maanden geleden bezorgd -

L Tulp

- 4 maanden geleden bezorgd -

Lekker en snel weer!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Lekker eten, alleen jammer dat er niets met mijn opmerking is gedaan.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Heerlijk gegeten En perfect op tijd op zaterdag

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 4 maanden geleden afgehaald -

Liesbeth Postma

- 4 maanden geleden bezorgd -

Top


L Tulp

- 4 maanden geleden afgehaald -

Het was weer heerlijk!!

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


R Leferink

- 4 maanden geleden bezorgd -

Nijhuis

- 5 maanden geleden bezorgd -

Het zat weer helemaal onder de jus en er was ook weer verkeerde saus geleverd.


Rijsman

- 5 maanden geleden bezorgd -

18:10 bestelling geplaatst via de site bij Grillroom de Essen uit Oldenzaal. Ik kreeg de melding dat het tegen 19:05 geleverd zou worden. Tegen 19:20 gebeld er was nog niks geleverd antwoord was mevr ik zie u bestelling niet staan dus ze zijn onderweg. (

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Koen Gosen

- 5 maanden geleden bezorgd -

Veel yogurt dressing bij appel salade. Zonde want verpest de sala de

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 5 maanden geleden bezorgd -

Heerlijke pizza


Anoniem

- 6 maanden geleden afgehaald -